2155456.jpg

Etsi kuvasta Essi-koira!

Kissat ja koirat ovat olleet vähän ihmeissään, kun Reiner tosiaankin lähti toissailtana. Vaan niin kai sitä olen vielä itsekin, että mites tässä vielä 51 päivää jatketaan.

Vaikka totesin sitten, että minun osani on kyllä meistä se helpompi: sää on täällä ehdottomasti parempi kuin Keski-Euroopassa, Reiner seikkailee hirveällä kiireellä Saksan, Suomen ja Hollannin väliä, ja tammikuun alusta hänen pitäisi sitten aloittaa uusi työ, asua uudessa, vielä täysin tyhjässä kodissamme ihan yksin ja ilman ketään ystäviä tai karvaisia kavereita.

Minulla sentään on kalustettu asunto - no joo, pikkuhiljaa myymämme tavarat alkavat nekin nykyisestä asunnosta kadota - mutta perusjutut, jotka kuuluvat valtiolle tai myytiin seuraajalleni jäävät sinne tammikuun loppuun saakka. Eikä mukaan otettavat muuttotavaratkaan lähde reissuun kuin vasta tammikuun loppupuolella.

Ystäviä riittää edelleen, vaikka osa joulun ajan onkin reissussa. Kaikki ovat niin huolissaan minun pärjäämisestäni. Ne karvaiset kaveritkin.

Ja arska jaksaa paistaa päivästä toiseen. 

Eli jos Reiner ei vain puuttuisi, olisivat minulla asiat aika mallillaan.